Byli jsme v Morašicích a Vidlaté seči (29.1.)

29.01.2012 16:30

Nazdar,

odjeli jsme v sestavě Sagi, Honza, Michal a já. Pepa nám dělal řidiče a dozor. Já jsem byl poprvé střízliv, Honza to naopak včera přehnal a především v autě se mu blbě dýchalo (Pepa musel pomalu. aby se mu neotočil kufr) Pánové z Morašic byli v sestavě: Famfulík, Nepraš, Kovář a Kalousek.

Po čtyřhrách 1:1 první hrací kolo dopadlo nad očekávání, já porazil 3:2 Famfulíka, Sagi pana Nepraše, Michal pana Kováře, Honza nestačil na pana Kalouska Skore 2:4

Jenže pak to přišlo na Sagiho a byl konec, rázem se nedařilo ani zbytku. Já vyválčil poslední dva body, pan kalousek jako vždy 100 % úspěšnost.

Tak tedy 6:10

Já 3.5, Sagi 1.5, Michal 1, Honza 0

Ve Vidlaté seči se hraje pohlednější pinec, sestava: Famfulík, Kábrt, Hubinka, Vomočil

po čtyřhrách zase 1:1, na to že jsem hráli ten den se Sagim poprvé, tak to šlo. První kolo dvouher, Sagi porazil Famfulíka, já svedl marný boj s Kábtem a kluci na soupeře taky nestačily 2:4 To už bylo vše, ačkoliv Michal porazil Famfulíka, ale už jsme měli desítku. Já jsem sehrál velmi vyrovnaný zápas s Hubinkou, na to není zvyklý :) a Vomočila jsem měl na lopatě za stavu 7:2 a  2:0 na sety, co se stalo potom nedokážu popsat. No nic. Prohra tedy 10:2, což je lepší výsledek než doma.

 

Cestou zpět všemu nasadil korunu Honza, který si radši sedl dopředu. Pul kilometru za Sečí už házel, tak jsme se aspoň zasmáli. Příště 11.2. máme doma Svitavy a Vendolí, tak přijďte fandit.

Martin Roušar

Zpět

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.