Výjezd do Svitav a Vendolí

30.11.2011 19:30

Zdravím,

v dalším kole jsme se utkali s výše uvedenými celky.

Utkání ve Svitavách se nám vůbec nevyvedlo, jejich mančaft hrál minulý rok přebor, přesto jsme se mohli ukázat více. Bodoval jen Sagi, který porazil Novotného a Nováka, kterého jsem porazil i já.

Tudíž zápasy/body Sagi 2/1, já 1/2, Honza 0/2, Michal 0/3

Utkání ve Vendolí slibovalo lepší průběh, ale ejhle, pánové se sešli v dobré sestavě, obavy byly na světě. Po čtyřhrách stav 1:1, Sagi prohrál s panem Pivoňkou, já porazil pana Adámka, Honza a Michal svoje úvodní dvouhry také prohráli, stav 4:2, to není dobré. Druhé kolo jsme se Sagarem obě dvouhry vyhráli, kluci prohráli 6:2, stále stejné. Do třetího kola se polepšil Michal, který dokázal porazit pana Svobodu 7:6. "Dobře my!" Řekli jsme si a začali doufat. V posledním kole ale zaváhal Sagi s Panem Hromádkou a já nestačil na výborně hrajícího Tomaše Pivoňku (4,5b), kluci vyhráli jinak oba a dopadla nakonec remíza, takže 9:9. Kdyby nám to někdo řekl před zápasem, nevěřili by jsme...ale nakonec trochu zklamání, mohli jsme vyhrát.

zápasy/body Sagi 2/2 Já 3/1 Honza 1/3 Michal 2/2

Zpět

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.