Borová C vs. Korouhev B

21.10.2011 11:54

Zdravim všechny příznivce stolního tenisu v Korouhvi,

zde je pár slov o našem prvním utkání v okresní soutěži. Zápas se hrál 16.10.2011 od 9:00 v sokolovně v Borové, jediní dva hříšníci jsme byli já a Sagi, oba po zábavě...

Utkání mělo celkem hladký průběh, zaváhal jen Sagi, který prohrál s Béďou Chadimou 2:3. Na začátek sezóny dobrý výsledek, ale to horší nás jistě čeká. Kluci Borové hrají první sezónu, zlepšení přijde s více odehranými zápasy, nebyli jsme jiní...

Body: Sagi 1/2, Pepa 2/0, Honza 2/0, Já 2/0

Jako tradičně jsme museli jít probrat zápas, schůze se uskutečnila v hostinci "U škopka", kde jsme se řádně připravili na posvícenecký oběd (aspoň já, po zábavce mi stačilo málo :-) a po něm byl určo zasloužený odpočinek v podobě pětadvaceti či více minut poležení na kanapi (já se toho nebál).

V příštím kole 30.10.2011 nás doma prověří týmy Morašic a Vidlaté seče, všichni fanoušci jsou srdečně vítani, bude na co koukat!!!

Sportu a pingpongu zvlášť, zdar!                                                                                       

                                                                                                                                                        Maňas

Zpět

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.