Jak jsme porazili Svitavy "B" a Němčice "A"........... (ale jen ve snu)

12.03.2011 18:45

 

Dne 12.3. jsme sehráli zápasy s teamy Svitav „B“ (Lubomír Bartošík, Milan Jansa, Gordon Sleaman a Milan Šprojcar) a Němčicemi „A“ (Petra Jasanská, Jiří Škeřík, Milan Rossler a Vašek Beneš).

Už od začátku nám bylo víceméně jasný, že to nebude žádna sranda, protože naše jednička Standa „nevim“ měl již delší dobu zdravotní potíže, což byla škoda, protože nebýt toho, tak by výsledky vypadaly jistě jinak.

První utkání bylo proti Svitavám. To netrvalo nijak zvlášť dlouho (bohužel), páč nás šmikli neuvěřitelných 10:2. Po posledním remizovaném utkání u nás v sokole by to zřejmě nikdo netipoval, ale stalo se. Za malou zmínku stojí to, že mě opět napsali s tvrdým Y jako Mytáš, což mě možná vyvedlo, a tak jsem neďál ani bod :-D …Dík patří i divákům, kteří zavítali na čumendu do Svitav - Líčko,maskot Davča a Pepa Mitáš st., který posléze střídal, za rozhodnutého stavu, Standu v zápase s Gordonem. Bohužel prohrál 3:2, ale i tak možná můžeme říct, že to bylo poprvé v historii, kdy hrajícího hráče střídal „fanoušek z tribuny“!!!

Smířeni s dosavadním a budoucím vývojem se jelo do Němčic. Zde, jak jsme zjistili, nehrála němčická jednička Vlastimil Pirkl, který byl nahrazen výše zmíněným Jiřím Škeříkem, stabilním hráčem B-teamu Němčic.

Se Scheibou jsme nejprve promastili čtyřhru 3:2, kterou jsme samozřejmě vedli 2:0 , ovšem Standa s Pepou porazili hladce ve čtyřhře Petru a Jiřího. Utkání se tak mělo vyvíjet takovým směrem, že bysme měli vyhrát.

Se svými třemi body jsem i tak nebyl spokojen, protože závěrečný zápas s Vaškem Benešem jsem prohrál tradičně v pěti setech. Po poslední výhře u nás 3:1 jsem si věřil. Ale ať si říká kdo chce co chce, mohlo za to špatné prostředí a Artis stůl v sále Němčic. To mělo za následek i infarktový vývoj s Petrou, které jsem utekl z lopaty za stavu 0:2 na 3:2 (bojovník, ano ano).

Velká škoda, že se nezadařilo i ostatním, protože jsme odcházeli s plichtou, ale vzhledem k tomu, že jsme s ní ani za boha nepočítali, tak je to pěkný výsledek.

Závěrem chci říct, že je blbost se vymlouvat na netrénování, protože já jsem jasným důkazem toho, že to není pravda. :-D                                                                                                                         Pepa ml.

Body:      Němčice:                                         Svitavy:

          Pepa Mitáš ml.:  3/4                                  Pepa Mitáš ml.:   vejce/2

          Pepa Schwedler: 2,5 /4                             Pepa Schwedler:  1/3

          Standa „nevim“ Trnka: 2,5/4                      Standa „nevim“ Trnka: vejce/3  .....(-1 >>>Pepa M.st.)

          Scheiba : 1/4                                           Scheiba :1/2

*pozn.: vyhráno zápasů / zápasů celkem

Zpět

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.